wtorek, 1 stycznia 2013

Witam w Nowym Roku 2013


Wiem, że przez ostatnie dwa lata traktowałam blog po macoszemu, nie poświęcając mu wystarczająco dużo czasu, ani energii. W zasadzie to bywały miesiące kiedy w ogóle o nim zapominałam, więc nie dziwota, że blog, który jest przecież z założenia tym małym kawałkiem internetu służącym do dzielenia się przemyśleniami na dowolne tematy, w przypadku zielonejwalizki jest miejscem wolnym od jakiejkolwiek wymiany zdań. W tym roku postaram się to zmienić. Będę pisała częściej i mam nadzieję, że ciekawie. Nie tylko o książkach, choć przez ostatnie miesiące zajmowałam się tylko literaturą, bo przecież blog jest o szeroko pojętej sztuce. Chciałabym również więcej angażować się w życie kulturalne Londynu. Tyle się tutaj dzieje, że naprawdę aż wstyd nie móc wybrać czegoś dla siebie.W ogóle mam bardzo ambitne plany dotyczące nie tylko bloga, ale również innych sfer mojego życia, ale o tym na razie cicho-sza...

Co do książkowych wyzwań to ponownie wezmę udział w następujących:

1. 52 na 52

Czyli moje roczne wyzwanie na przeczytanie co najmniej jednej książki w tygodniu. W ubiegłym roku udało się i to bez większego problemu, choć muszę przyznać, że sporą część stanowiły audiobooki. W tym roku również będę kontynuować kącik książkowy i mam nadzieję, że będzie on choćby maleńką inspiracją dla kogoś, co warto przeczytać, a co można sobie ewentualnie odpuścić.

*
2. Z półki
Idea tego wyzwania polega na czytaniu książek  które już się posiada w swoich zbiorach zamiast kupowania i kupowania nowych. Szczerze mówiąc w mojej podręcznej biblioteczce znajduje się tyle książek, których jeszcze nie miałam okazji przeczytać, że bez problemu wystarczyłyby mi na wyzwanie 52/52 na ten i przyszły rok. O pomyśle "Z półki" pisałam już w zeszłym roku i nawet udało mi się co nieco przeczytać z zalegających na półkach woluminów, ale nie powiem, żebym była szczególnie usatysfakcjonowana wynikiem. w tym roku moje wyzwanie zpółkowe to 12 książek - ot jedna na miesiąc. Powinno się udać.

3. Z literą w tle
Wyzwanie czytelnicze zaproponowane przez Jenah na blogu prywatnyteren. Autorka bloga co miesiąc typuje literę, a uczestnicy mają za zadanie przeczytać jak najwięcej książek napisanych przez pisarzy, których nazwiska zaczynają się na tę właśnie literę. Wyzwanie trochę abstrakcyjne, ale może być wesołą zabawą.

4. 30 Day Book Challenge

O tym już jutro!

---------------------------------
* logo from http://thelogolab.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz